جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 4622

تيم ملي بانوان شمشيرباز ایران كه به منظور حضور در رقابت‎های بین‎المللی در كشور گرجستان به سر مي برند، با همكاري رايزني فرهنگي سفارت جمهوري اسلامي ايران در تفليس از مراكز تاريخي و فرهنگي گرجستان دیدار و بازدید نمودند.
در اين برنامه اعضاي تيم ملي شمشيربازي بانوان كشورمان علاوه بر ديدار از مراكز فرهنگي گرجستان از جمله؛ مسجد جمعه (دو محراب)، تفلیس قدیم، موزه های مختلف، نارین قلعه و سایر مراکز فرهنگی که به منظور آشنایی با فرهنگ، آداب و رسوم مردم این کشور صورت گرفت، در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس حضور یافته و با احسان خزاعی رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفتگو نمودند.
خزاعی در این دیدار ضمن تبریک به ملی پوشان کشورمان برای کسب مقام اول این مسابقات، برتری ورزشکاران ایرانی را در هر رویداد بین المللی مایه فخر و مباهات ملت ایران دانست و گفت: در زمانی که با تبلیغات گسترده سعی می شود تا تصویری مخدوش و غیر واقعی از ایران اسلامی و به ویژه زنان ایرانی به دنیا ارایه شود حضور بانوان ایرانی در عرصه های بین المللی به ویژه در رشته های ورزشی خنثی کننده تبلیغات منفی رسانه های معاند می باشد.
دکتر محمد ناصری عضو هیات رئیسه و سرپرست تیم ملی شمشيربازي بانوان اعزامی کشورمان، ضمن تقدير از مساعدت های سفارت و رايزني فرهنگي جمهوري اسلامي ايران گفت: آمادگی کامل و در سطح بالای ورزشی بانوان تيم شمشيربازي جمهوري اسلامي ايران در این دوره از مسابقات و همچنین شرکت با حجاب كامل اسلامي، از نکاتی مثبتی بودکه بسیار مورد توجه تماشاگران و سایر تیم های شرکت کننده قرار گرفت.
تیم ملی شمشیربازی بانوان ایران با مجموع ۶ مدال شامل ۳ مدال طلا، یک نقره ، دو برنز و کسب مقام اول به کار خود در مسابقات بین‏المللی گرجستان که در شهر کوتایسی برگزار گردید پایان داد.

https://ccsi.ir//vdcf.0djiw6dv0giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه