جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : 4604

ايران خودرو در تلاش براي توسعه بازارهاي هدف ، صدور ۱۰هزار دستگاه خودرو از خانواده سمند به روسيه در سال جاري ميلادي را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش ايسنا، عبد العظيم سعديان - معاون صادرات ايران خودرو، با بيان مطلب بالا گفت: خودرو سمند صادراتي به روسيه داراي استاندارد آلايندگي يورو ۴ است.

وي افزود: تمهيدات لازم براي ايجاد نمايندگي هاي فروش و خدمات پس از فروش در شهرهاي مهم اين کشور در نظر گرفته شده است.

سعديان خاطرنشان کرد: محموله هاي صادراتي سمند به تدريج از مردادماه امسال به صورت سي.کي.دي به سايت ايران خودرو در بلاروس انتقال و پس از آن به روسيه صادر مي‌شوند. ايران خودرو طي سال هاي ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ بيش از ۱۱ هزار خودرو سمند به روسيه صادر کرد.

معاون صادرات ايران خودرو تاکيد کرد: بررسي‌هاي انجام شده در بازار خودررو روسيه نشان مي دهد كه رانا از شانس زيادي براي حضور در اين بازار پرتقاضا برخوردار است و در سبد صادراتي ايران خودرو به اين کشور قرار خواهد گرفت.

وي ادامه داد: سالانه ۲.۵ ميليون دستگاه خودرو وارد روسيه مي شود و ايران خودرو درصدد است يک درصد سهم اين بازار را به خود اختصاص دهد.

سعديان تاکيد کرد: کيفيت مطلوب و استحکام سمند به همراه رعايت همه استانداردهاي سخت گيرانه خودرويي روسيه از جمله عواملي است که آينده خوب سمند در بازار اين کشور را نويد مي دهد.

https://ccsi.ir//vdcf.xdjiw6dvjgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه