جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 4537
رونمایی الهام علی‌اف از «نماد شیطان» در جمهوری آذربایجان

پس از برگزاری مسابقات یورو ویژن بزرگترین مسابقه ضددینی جهان در کشور آذربایجان، که با اعتراضات گسترده مردم مسلمان جمهوری آذربایجان و سرکوب نیروهای نظامی این اعتراضات توسط دولت آذربایجان روبرو شد، الهام علی‌اف در آخرین اقدام خود، از نماد شیطان در یکی از میادین اصلی باکو نیز رونمایی کرده و با ادای احترام به آن، فهرست اقدامات ضد دینی خود را تکمیل کرد.
به گزارش هم اندیشی؛برگزاری مسابقه ی یوروویژن (Eurovision Song Contest) در جمهوری آذربایجان، در هفته های گذشته اعتراضات شدید مردم شیعه و مظلوم این کشور را به دنبال داشت. یوروویژن یک مسابقه بین المللی موسیقی است که از سال ۱۹۵۶ میلادی به صورت سالیانه برگزار می‌شود. طبق قوانین مسابقه، کشورهای فعال عضو اتحادیه پخش اروپا امکان شرکت در این مسابقه را دارند. این مسابقات هرچند در ظاهر به عنوان مسابقات موسیقی نامیده می شود، اما در حقیقت فستیوالی برای ترویج ابتذال است که استفاده از عنوان مسابقات موسیقی صرفا به منظور کاهش حساسیت مردم کشورهای میزبان به کار می رود.

رژه همجنس گرایان، ترویج فرهنگ برهنگی، قبح‌زدایی از تحریکات جنسی و اقداماتی از این دست از جمله شاخصه‌های مسابقات یورویژن می‌باشد.
با این حال، انگار دولت آذربایجان قرار نیست به همین موضوع بسنده کند و در نظر دارد مسیر صهیونیست‌سازی این کشور را مو به مو به اجرا درآورد. چنانکه امروز الهام علی‌اف در آغازین ساعات هفته کاری جدید خود، از نماد شیطان به بهانه بنای یادبود به ‌اصطلاح استقلال جمهوری آذربایجان در خیابان استقلال باکو که مرکز اداری این شهر است، پرده‌برداری کرد و به‌پای آن تاج‌گل تقدیم کرد.

رئیس‌جمهور آذربایجان که در سال‌های اخیر و در ادامه سیاست‌های ضددینی پدرش با تخریب مساجد، ممنوعیت حجاب در مدارس، ممنوعیت پخش اذان از مناره‌ها و مساجد، ممنوعیت به‌همراه داشتن نمادهای اسلامی (مهر و تسبیح) در اداره‌جات دولتی، ممنوعیت اقامه نماز در پادگان‌ها و اخیراً نیز هتک حرمت مراجع معظم تقلید شیعه، نشان داده، امروز نیز به طور رسمی از نماد مجسمه شیطان در این کشور رونمایی کرد.
گفتنی است ابلیسک (Obelisk) که بنایی خاص و منسوب به‌فراماسونرهاست در میان جریانات شیطان پرستی به‌ «نماد شیطان» معروف است. این نماد در خیابان استقلال باکو برافراشته شده است و از آن به‌عنوان بنای یادبود استقلال جمهوری آذربایجان نام برده می‌شود. علی‌اف سه‌روز پیش نیز به‌مناسبت روز جمهوری یعنی امروز (۲۸ می‌) گفته بود: بزرگ‌ترین دستاورد ما در چندسالهٔ اخیر آن بوده است که از راه استقلال منحرف نشده‌ایم.
این مسئله آنقدر عجیب بوده است که حتی خبرگزاری دولتی ترند (منتسب به مهربان علی‌یوا، همسر الهام علی‌اف) در گزارش خود از این برنامه، از انتشار تصویر تمام‌نمای آبلیسک پرده‌برداری‌شده توسط شوهرش خودداری کرده و این تصاویر تنها در سایت ریاست جمهوری آذربایجان منتشر شده‌اند.

https://ccsi.ir//vdca.enyk49nm05k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اگر بتوانید بی طرف باشید خیلی عالی است. شیعه و مظلوم!!!
عضويت در خبرنامه