سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 25186
سفر معاون دادستان‌ به جمهوری آذربایجان درباره پرونده حمله به سفارت
هیات ایرانی ضمن دیدار با دادستان کل جمهوری آذربایجان در خصوص همکاری‌های قضایی و حقوقی دو کشور بویژه ابعاد مختلف پرونده حادثه تلخ حمله به سفارت آذربایجان در تهران گفت‌وگو کردند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه همکاری های قضایی- حقوقی دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان، هیاتی به ریاست مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی - امنیتی  دادستان کل کشورمان به باکو سفر کرد. 
در این سفر، هیات ایرانی روز سه شنبه ضمن دیدار و گفتگو با کامران علی اف دادستان کل جمهوری آذربایجان در خصوص همکاری های قضایی و حقوقی دو کشور بویژه ابعاد مختلف پرونده حادثه تلخ حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران در 7 بهمن 1401 گفتگو کردند.
این سفر که در قالب دومین دور رایزنیهای قضایی و حقوقی انجام شد، طرفین با تاکید بر لزوم تقویت همکاریهای دو جانبه و بررسی جامع و دقیق مسائل موجود در روابط دو جانبه، بر  تعهدات بین المللی ناشی از موافقتنامه های دو جانبه و همچنین قوانین و مقررات داخلی، تصریح کردند. 
در همین راستا ابعاد حقوقی و قضایی حادثه تاسفبار سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
اولین دور رایزنیهای قضایی- حقوقی دو کشور برای رسیدگی به موضوع حادثه سفارت آذربایجان در تهران در 23 و 24 اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد.
  https://ccsi.ir//vdcb08b5.rhbswpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه