سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ , 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : 24974
پوتین: روسیه در نشست گروه ۲۰ شرکت می‌کند
ولادیمیر پوتین ضمن بیان اینکه هنوز برای شرکت در نشست گروه ۲۰ در بالی اندونزی تصمیم نگرفته است، گفت روسیه در این نشست که ماه نوامبر برگزار خواهد شد، شرکت خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه پس از سفرش به ازبکستان، طی یک کنفرانس خبری روز جمعه اظهار کرد: من این موضوع را بررسی می‌کنم و تصمیمی را اتخاد خواهیم کرد. روسیه در نشست گروه ۲۰ در بالی اندونزی شرکت خواهد کرد.
وی افزود: درواقع، من در بالی بوده‌ام. جای زیبایی است اما منظره زیبا در این جا مطرح نیست. ما خواهیم دید که چگونه وضعیت در حوزه اقتصاد و سایر زمینه‌ها پیش خواهد رفت.
پوتین در ادامه خاطرنشان کرد: من دعوتی برای شرکت در نشست گروه ۲۰ دارم. رئیس‌جمهور کشور میزبان طی سفری به مسکو درخصوص آن به من گفت. او سپس طی یک مکالمه تلفنی به من گفت "به یاد داشته باشید که فشار خاصی وجود دارد اما موضع من قاطع است، ما مایلیم شما را در این نشست ببینیم."
پیشتر دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در یک برنامه تلویزیونی گفت: «دعوت سطح بالایی وجود دارد که ما از این بابت از کشور میزبان سپاسگزاریم. تصمیم‌گیری پیرامون حضور رئیس‌جمهوری روسیه در نشست گروه ۲۰ به عوامل مختلفی از جمله مسائل امنیتی بستگی خواهد داشت.»
 
 
  https://ccsi.ir//vdcfj1d0.w6djeagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه