جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 24613
دیمیتری پسکوف؛ دستور کار نشست مجازی «پوتین» و «شی» گسترده است
سخنگوی کاخ کرملین ضمن اشاره به عمق روابط روسای جمهور روسیه و چین، اعلام کرد دیدار مجازی فردا بین این دو طولانی است و بخش های ابتدایی آن برای همه در دسترس خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در جمع خبرنگاران و با اشاره به دیدار مجازی پیش رو بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه و «شی جینپینگ» همتای چینی وی، گفت که این دیدار از نظر زمانی طولانی خواهد بود و دستور کار گسترده ای را پوشش می دهد.
پسکوف در این باره گفت: نشست روسیه-چین فردا برگزار خواهد شد. این نشست، ویدئو کنفرانسی بین رئیس جمهور پوتین و رئیس جمهور شی است که مذاکرات مهمی را در بر می گیرد.
سخنگوی کرملین همچنین با اشاره به این مطلب که ارتباطات بین روسای جمهور دو کشور همواره عمیق است، افزود: همچنین انتظار داریم که این تماس از نظر زمانی بسیار طولانی باشد و یک دستور کار بسیار گسترده را پوشش دهد.
وی در ادامه اعلام کرد که در مقایسه با نشست مجازی بین ولادیمیر پوتین و «جو بایدن» همتای آمریکایی وی که در ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برگزار شد، بخش اول گفتگوی بین رهبران روسیه و چین برای رسانه ها باز خواهد بود و بخش اول سخنان هر دو طرف پخش خواهد شد.
سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: شما قادر خواهید بود که آنها را ببینید و بشنوید.
پسکوف همچنین گفت که «یوری اوشاکوف» دستیار رئیس جمهور روسیه در امور بین الملل، پس از دیدار مذکور، یک نشست خبری برگزار خواهد کرد.
 
  https://ccsi.ir//vdcfmvd0.w6djyagiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه