شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
تاریخ انتشار :شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 2304

پلیس آذربایجان ضمن فحاشی و ناسزا گفتن به تعدادی از اسلامگرایان که در اعتراض به بازداشت طولانی مدت رئیس حزب اسلام و ممنوعیت حجاب تجمع کرده بودند، با لگد و باتوم حمله ور شده و آنها را بازداشت کردند.
صدها نفر از اسلامگرایان جمهوری آذربایجان بخاطر اعتراض به بازداشت دراز مدت حاج محسن صمداف رئیس حزب "اسلام" جمهوری آذربایجان بازداشت و زندانی شدند.
همچنین دیگر اسلامگرایان از جمله اعضای این حزب ،فعالان اسلامی و روحانیون به خاطر اعتراض به ممنوعیت حجاب اسلامی در مدارس این کشور بازداشت و زندانی شده اند.
این تظاهرات در مقابل ساختمان وزارت دادگستری ژاذربایجان برگزار شده بود که ماموران انتظامی و پلیس باکو ضمن حمله به تظاهرکنندگان ۲۴۰ نفر را بازداشت و زخمی کردند.
گفتنی است که دادگاه جمهوری آذربایجان در تاریخ ۱۵ ماه مهر حکم حبس طولانی مدت برای رئیس حزب اسلام آذرباجان و اسلامگرایان را صادر کرده است، بعد از جلسه دادگاه مذکور هم پلیس و نیروهای امنیتی این کشور
به جمع اقوام و حامیان اسلامیون دربند که مقابل ساختمان دادگاه جرائم ویژه باکو تجمع کرده بودند.
در این موقع نیز پلیس باکو وحشیانه به اسلامگرایان حمله ورشده بود و ضمن فحاشی تعداد زیادی از آنها را با مشت و لکد و باتوم مورد حمله قرارداده بود.
در این حمله گروهی از خانم‌ها که برای ابراز حمایت از اسلامگرایان در این محل حضور یافته بودند، نیز بباد ناسزا گرفته به زور و با وحشیگری کم سابقه ای از جلوی دادگاه متفرق کردده بودند.

https://ccsi.ir//vdca.wnuk49ney5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه