جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب : 632
رئیس جمهور واقعی جمهوری آذربایجان کیست ؟! رامیز مهدی اف یا الهام علی اف

طیف منتسب به رامیز مهدی اف خواستار سرکوب دینداران ، مدافعان حجاب و حزب اسلام است ، در مقابل طیف طرفدار الهام علی اف به منظور تداوم قدرت خود در صدد است تا دینداران مخالف دولت را تحمل نماید
به گزارش آران نیوز ، یکی از کارکنان نهاد ریاست جمهوری آذربایجان که نخواسته است نامش فاش گردد جزئیاتی از اختلاف نظر شدید رئیس جمهوری آذربایجان با رئیس نهاد ریاست جمهوری این کشور را فاش کرده است.
بر اساس این گزارش در حالیکه طیفهای مختلفی در حاکمیت جمهوری آذربایجان سهیم هستند، در این میان طیف منتسب به رامیز مهدی اف که افکارالحادی، استالینی و کمونیستی دارد ، با داشتن قدرت نفوذ بیش از طیف الهام علی اف ،چالشهای مختلفی را در سالهای اخیر پیش روی دولت ایجاد نموده است.
طیف منتسب به الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان خواستار به حداقل رساندن چالش های سیاسی - اجتماعی با اسلام گرایان بوده و در صدد پیشبرد سیاستهای حتی غیر دینی خود از طریق راهکارهای نرم می باشد و رو در رو نمودن حکومت با دینداران را در دراز مدت باعث سقوط دولت خود می دانند و در صددند تا با واسطه اداره روحانیون قفقاز و شخص پاشازاده تعاملی بین دینداران و حکومت ایجاد نمایند . آنها به وضوح نفوذ اسلام گرایان را در اقصی نقاط کشور مشاهده کرده و حتی در صدند از موقعیت دینداران برای تحکیم دولت خود استفاده نمایند.
در مقابل طیف منتسب به رامیز مهدی اف مخالف هر گونه تعاملی بوده و با تقلید از افکار و ایده های استالینی خواستار سرکوب اسلام گرایان و برچیده شدن هر گونه نماد دینی می باشند. مقامات و همکاران رامیز مهدی اف که گفته می شود از جانب صهیونیستها حمایت می شوند ،خود را مستحق حکومت این کشور دانسته و الهام علی اف را شایسته ریاست جمهوری نمی دانند و تلاش دارند از طریق مافیای قدرت و سرمایه های سرگردان و پولهای کثیف در اختیار،دولت را تحت فشار قرار داده و در فرصت مناسب آن را تصاحب نمایند .
گفته می شود در حالی که طیف منتسب به رامیز مهدی اف خواستار سرکوب دینداران ، مدافعان حجاب و حزب اسلام بوده است ، در مقابل طیف به ظاهر حاکم الهام علی اف در صدد است تا مخالفان و دینداران را تحمل نماید که البته آنچه در حال حاضر در جریان است برتری طیف رامیز مهدی اف بر طیف الهام علی اف می باشد که در آخرین صحنه تقابل بین این دو ،طیف رامیز مهدی اف ، رئیس جمهوری آذربایجان را مجبور نموده است تا اسامی دینداران زندانی به ویژه دکتر صمداف را از لیست مشمولین عفو یا تخفیف مجازات حذف نماید.
گفتنی است از چند ماه قبل تاکنون رهبر حزب اسلامی جمهوری آذربایجان به همراه برخی مسئولین ارشد این حزب به جرم اعترض به ممنوعیت حجاب اسلامی در مدارس متوسطه در زندان به سر می برند و در خواستهای مکرر مردم و اسلامگرایان جمهوری آذربایجان برای آزادی آنها تا کنون راه به جایی نبرده است

https://ccsi.ir//vdcebw8pijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه