دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 7912
پیام تبریک سرژ سرگیسیان رئیس‌جمهوری ارمنستان به مناسبت آغاز سال نو میلادی

پيام تبريك رئيس‌جمهور ارمنستان به مناسبت سال نوي ميلادي به شرح ذيل است:
هموطنان گرامی، جشن سال نو را از صمیم قلب به یکایک شما تبریک می‌گویم. سالی که گذشت برای ما از نظر ابتکارات و وقایع مختلف پربار و مفید بود. مهمتر از همه فعالیت های مربوط به تقویت نظام امنیتی و پیشرفت اقتصادی می باشد. ما طی سال گذشته همکاری اقتصادی، سیاسی و نظامی خود را با فدراسیون روسیه عمیق تر کرده و مطمئنیم که در سال آتی نیز عضو "اتحادیه گمرکی" خواهیم گشت. ارمنستان در این شرایط جدید از وضعیت بهتر امنیتی و اقتصادی برخوردار خواهد بود. ما راه بازسازی نظام حکومتی را ادامه داده و همکاری با اروپا و ایالات متحده عمیق تر خواهد گشت. هدف ما غیرقابل تغییر بوده و ما خواهان حکومتی مدرن با نظام اداری و قضایی پیشرفته می باشیم.
سال گذشته برای ما استفاده از تجربیات و دشواری های جدید بود و اتخاذ سیاست جدید مربوط به نظام جدید بازنشستگی و افزایش حقوق و دستمزد با موفقیت انجام گرفت. رفرم ها و تغییرات در این زمینه طی سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.
هموطنان عزیز،
سال نو، سال امیدها و انتظارات جدید بوده و جامه عمل پوشاندن به این برنامه ها و امیدها در دست های تک-تک ما می باشد. امیدها، انتظارات، نگرانی ها و خوشبختی های خانواده ها مختلف می باشد. بعضی ها در انتظار بازگشت فرزندشان از خدمت سربازی می باشند، گروه دیگری خانه و کاشانه خود را می سازند و دسته ای دیگر در انتظار شنیدن صدای نوزاد جدیدی در خانواده می باشند. برای یکایک خانوارهای ارمنستان آرزو دارم که به انتظارات و آرزوهای خود دست یابند و هر خانواده جدید و خوشبخت ضامن کشور مقتدر و پیشرفته گردد. از همگان دعوت می نمایم تا با خوشبینی و برنامه های جدّی و جدید به استقبال سال ۲۰۱۴ میلادی بروند.
هموطنان گرامی،
طبق سّنت دیرینه ما در آستانه سال نو از سربازان ما یاد می کنیم. سربازانی که در سنگرهای کوهستانی و سرد و با رشادت، انضباط و هوشیاری از مرزهای کشور دفاع می کنند. آنان از آرزوها و انتظارات ما همگان دفاع می کنند. آنان از کشور پیروزمند و امیال ملی دفاع می کنند. ما برای سربازان آرزوی خدمت بی خطر و بازگشت قهرمانانه به منزل و کاشانه خود می نمایم. ملت ما با کارآفرینی، هوش و ذکاوت خود شغل های جدیدی ایجاد کرده و شهرها و دهات ما را آباد خواهند کرد. آنان همچنین اقوام خود را از کشورهای دوردست به خانه فرا خواهند خواند.
هموطنان عزیز،
سال نو را به ساکنین آرتساخ و ارامنه خارج نیز تبریک می گویم. برادران و خواهران ما امسال در سوریه روزهای سختی را می گذرانند. ما شریک غم و شادی آنان بوده و دعا می کنیم که سال جدید برای آنان صلح و موفقیت همراه کند. خوشبختی آنان، خوشبختی همه ما خواهد بود.
هموطنان گرامی،
آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی را به یکایک شهروندان ارمنستان و عموم ارامنه جهان تبریک می گویم. در این جشن و سرور ملی، خواهان ورود نسیم معطر سال جدید به کلیه منازل شنا، خانوارهای محترم می باشم. برای شما، فرزندان و اولیای شما آرزوی شادی و خوشبختی می نمایم.
سال نو و جشن میلاد حضرت مسیح مبارک باد. https://ccsi.ir//vdca.6n0k49nou5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه