دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 3939
راه اندازی کلاس آموزش زبان فارسی در دانشگاه قفقاز

رئیس دانشگاه قفقاز از آمادگی این دانشگاه برای راه اندازی کلاس های آموزش زبان فارسی در ترم آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، مجید صابر سفیر کشورمان در گرجستان در بازدید از دانشگاه قفقاز تفلیس، در بین دانشجویان و استادان ضمن سخنرانی به سوالات آنها در خصوص مسائل مهم منطقه ای و بین المللی پاسخ گفت.
صابر در این مراسم آخرین مواضع داخلی، منطقه ای و بین المللی کشورمان را برای دانشجویان و استادان دانشگاه قفقاز تشریح کرد.
سفیر کشورمان در این مراسم وضعیت روابط دو جانبه را در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و دانشگاهی تشریح و به نقل از وزرای امور خارجه دو کشور بیان کرد که طی دو سال اخیر روابط دو کشور با جهش روبرو بوده است.
وی هم چنین به معرفی دستاوردهای جدید علمی - فنآوری بویژه در زمینه های نانو تکنولوژی، سلولهای بنیادی، شبیه سازی، دارو سازی، پرتاب ماهواره به فضا و هسته ای پرداخت.
در انتهای این دیدار سفیر کشورمان از ساختمان فعلی و هم چنین ساختمان در دست احداث این دانشگاه بازدید به عمل آورد.
در این بازدید پرفسور کاخا شنگلیا رئیس دانشگاه قفقاز از آمادگی این دانشگاه برای راه اندازی کلاس های آموزش زبان فارسی در ترم آینده خبر داد. دانشگاه قفقاز یکی از دانشگاه های معتبر و خصوصی در گرجستان است.

https://ccsi.ir//vdcf.mdmiw6d11giaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سفارت ما در تفلیس همین کارها رو بلد است. به جای اینکه لابی سازی کن می ره زبان فارسی راه می اندازه! آخه تا کی باید از این نوع سفارت خانه ها داشته باشیم.
اونجا فکر کنم رایزنی فرهنگی داریم.
dameshun garm ke in kara ro hadaqal anjam midan, az etela resani khubetun mamnunim. agar rusi ham rah bendazim bishtar mamnunim.
عضويت در خبرنامه