يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : 25195
مدودف: آمریکا در تلاش است تا از روسیه به خاطر جنگ در گرجستان انتقام بگیرد
  به گزارش بنیاد مطالعات قفقاز به نقل از سایت ودومستی مدودف وعده داد که با الگوبرداری از درگیری در گرجستان، دشمنان روسیه را سرکوب کنند.
ایالات متحده دوباره علیه روسیه جنگ می کند و این کار را به صورت نیابتی انجام می دهد. آخرین بار  15 سال پیش بود که آنها تلاش کردند این کار را در اوستیای جنوبی انجام دهند بود، اما فدراسیون روسیه از برنامه های واشنگتن برای تضعیف روسیه با جنگ در گرجستان جلوگیری کرد. اکنون ایالات متحده در تلاش است تا انتقام بگیرد. این را دمیتری مدودف، نایب رییس شورای امنیت فدراسیون روسیه اعلام کرد. وی تصریح کرد که روسیه مانند آنچه در گرجستان در سال 2008 کرد، دشمنان خود را «درهم خواهد شکست».
دیمیتری مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت: «دقیقاً 15 سال پیش، روسیه قاطعانه به حمله شرورانه پاسخ داد  پاسخ سختی به متجاوز [گرجستان] داد. پشت سر آن ها نیز غرب جمعی بود که آن موقع در پی متزلزل کردن اوضاع در مجاورت مرزهای روسیه بود. ایالات متحده و دست نشاندگان آن به وضوح تجربه کافی نداشتند. امروز آنها دوباره به صورت نیابتی به جنگ جنایتکارانه می پردازند همانطور که در اوت 2008 اتفاق افتاد، دشمنان ما سرکوب خواهند شد و روسیه با شرایط خود به صلح دست خواهد یافت.»
وی افزود که تقریباً کل اتحاد آتلانتیک شمالی در حال حاضر علیه روسیه می جنگد. مدودف گفت اما روسیه با شرایط خود به پیروزی و صلح دست خواهد یافت.
  https://ccsi.ir//vdcbs8b5.rhbs9piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه