شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 25189
وزیر دفاع ترکیه: خندق‌های مرزی با ایران تا پایان امسال تکمیل می‌شود
وزیر دفاع ترکیه با اشاره به اقدامات این کشور در امنیت مرزها گفت: در مرزهایمان با ایران، ۳۷۶ کیلومتر خندق در نظر گرفته‌ایم که تاکنون ۳۴۱ کیلومتر آن تکمیل شده و بقیه آن در سال جاری پایان می‌یابد که عبور از این خندق‌ها بسیار سخت است.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «یاشار گولر» وزیر دفاع ترکیه در خصوص تدابیر امنیتی این کشور در مرزهای ایران گفت: ما در مرزهایمان بالاترین سطح امنیت از جمله خندق، دیوارهای بتنی و فنس‌های با امنیت بالا را اجرا کرده‌ایم.
وی افزود: در مرزهایمان با ایران، 376 کیلومتر خندق در نظر گرفته‌ایم که تاکنون 341 کیلومتر آن تکمیل شده و بقیه آن در سال جاری پایان می‌یابد که عبور از این خندق‌ها بسیار سخت است.
وزیر دفاع ادامه داد: همچنین ارتفاع دیوارهایی که در مرز ایران کشیده‌ایم به 4 متر رسیده که در بالای آنها نیز به ارتفاع یک متر و نیم سیم خاردار است. نمی‌توانیم بگوییم هیچکس از آن عبور نمی‌کند اما شاید یکی دو نفر بتوانند عبور کنند.
گولر با بیان اینکه مرزهایمان با سوریه نیز همین‌طور است و با دیوارهای 3 متری آنها را تکمیل می‌کنیم، اظهار داشت: کسی که از این دیوارها عبور کند با گشت‌های ژاندارمری روبرو می‌شود و در پشت آنها نیز گشت‌ها و پاسگاه‌های پلیس است. سیستم امنیت مرزی ما در بین بهترین سیستم‌های جهانی قرار دارد.
 
  https://ccsi.ir//vdceoz8w.jh8nvi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه