سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 24018
گفت‌وگوی پاشینیان و سارکیسیان درباره راه حل بحران سیاسی در ارمنستان
نخست وزیر و رئیس جمهوری ارمنستان روز شنبه با یکدیگر دیدار کرده و درباره امکان برگزاری انتخابات پیش از موعد پارلمانی، بعنوان راه برون‌رفت از بحران سیاسی کنونی در این کشور گفت‌وگو کردند.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "آرمن سارکیسیان" رئیس جمهوری ارمنستان و "نیکول پاشینیان" نخست وزیر این کشور عصر روز شنبه در نشستی در دفتر ریاست جمهوری، امکان برگزاری انتخابات پیش از موعد پارلمانی در ارمنستان، بعنوان راهی برای حل و فصل بحران سیاسی داخلی در این کشور که برای سومین هفته متوالی ادامه دارد، را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
درباره نتیجه این دیدار و مذاکرات پاشینیان و سارکیسیان، هنوز خبری منتشر نشده است.
روز شنبه اعلام شده بود که پاشینیان برای مذاکره با سارکیسیان درباره راه برون رفت از بحران کنونی در ارمنستان، به دفتر ریاست جمهوری این کشور رفته است. این مذاکرات در حالی انجام شد که نمایندگان مخالفان دولت نیز با سارکیسیان دیدار کرده و همچنان بر خواسته خود در خصوص برکناری پاشینیان اصرار داشتند.
علاوه بر این، روز شنبه تظاهرات طرفداران و مخالفان پاشینیان در مقابل دفتر ریاست جمهوری ارمنستان در مرکز ایروان به درگیری با نیروهای پلیس منجر شد که چند نفر از معترضین نیز بازداشت شدند.
 
  https://ccsi.ir//vdcev78w.jh8ezi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه