دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : 1204

سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز دوشنبه رؤسای مشترک گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا (رابرت برادکه از آمریکا، برنار فاسیه از فرانسه و ایقور پاپ اف از روسیه) و آنژی کاسپشیک نماینده ویژه رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا را به حضور پذیرفت.
به گزارش خبرگزاری "ترند" به نقل از وزارت خارجه روسیه، در این دیدار طرفین در مورد نشست سه جانبه رؤسای جمهور آذربایجان، ارمنستان و روسیه در شهر کازان، پیشنهادات جدید آمریکا و فرانسه در این زمینه و مسایل مربوط به هماهنگیهای سه کشور عهده دار ریاست گروه مینسک سازمان امنیت و همکاری اروپا مذاکراتی انجام داده اند.
در پی نشست سه جانبه رؤسای جمهور آذربایجان، ارمنستان و روسیه در شهر کازان، دمیتری مدودیف رئیس جمهور روسیه بسته پیشنهادات جدید خود در مورد حل مناقشه قره باغ کوهستانی را به رؤسای جمهور آذربایجان، ارمنستان ارسال کرده است.
لازم به یاد آوری بوده که در روز ۲۴ ماه ژوئن دور نهم مذاکرات سه جانبه الهام علی اف، سرژ سارکسیان و دمیتری مدودیف رؤسای جمهور آذربایجان، ارمنستان و روسیه در شهر کازان برگزار شد. در این دور مذاکرات نیز طرفین بخاطر موضع غیر سازنده ارمنستان نتوانستند در مورد حل مناقشه قره باغ کوهستانی به توافق عمومی دست یابند.

https://ccsi.ir//vdci.uazct1ar5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه