چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 1 May 2024
تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 10196
راه‌اندازی سامانه برخط برای ارائه درخواست اجازه اقامت در گرجستان
به گزارش بنياد مطالعات قفقاز به نقل از خبرگزاري تفليس، بنا بر اعلام موسسه توسعه خدمات عمومی گرجستان از تاریخ 8 دي‌ماه 1393 سامانه برخط ارائه درخواست اجازه اقامت گرجستان برای کلیه اتباع خارجی راه‌اندازی خواهد شد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، با راه‌اندازی این سامانه، کلیه مراحل درخواست اجازه اقامت گرجستان از جمله ارائه مدرک مورد نیاز، انجام مصاحبه، پرداخت هزینه ها و ... برای کلیه افراد بالای ۱۸ سال به صورت آنلاین انجام خواهد شد و متقاضی تا زمان صدور کارت اقامت، نیاز به مراجعه حضوری به هیچ یک از ادارات دولتی را ندارند.
البته تا اطلاع ثانوی، فقط اتباع خارجی که هم اکنون در خاک گرجستان حضور دارند می توانند برای ارائه درخواست خود از این سیستم استفاده کنند و سایر افراد جهت ارائه درخواست اجازه اقامت، می بایست به یکی از دفاتر نمایندگی گرجستان (سفارت-کنسولگری) در نزدیکترین موقعیت به محل زندگی خود مراجعه نمایند.
امکان ارائه درخواست برای انواع اجازه اقامت، از جمله کاری، تحصیلی، پیوستن به خانواده، افراد بدون تابعیت، گرجی های لغو تابعیت شده، سرمایه گذاری و ... به صورت موقت و دائم، به سه زبان گرجی، روسی و انگلیسی، از طریق این سیستم وجود خواهد داشت.
سامانه برخط ارائه درخواست اجازه اقامت در آدرس های services.sda.gov.ge و www.psh.gov.ge به صورت ۲۴ ساعته در دسترس می باشد.
https://ccsi.ir//vdcg3q9q.ak9zy4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه