شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ , 27 Jul 2024
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 25322
اولین رایزنی دفاعی بین وزرای دفاع ارمنستان و هند
به گزارش بنیاد مطالعات قفقاز به نقل از رسانه های ارمنستان، اولین رایزنی­ های دفاعی بین وزارتخانه­ های دفاع ارمنستان و هند در وزارت دفاع جمهوری ارمنستان به ریاست لوون آیوازیان، رئیس اداره سیاست دفاعی و همکاری­های بین­ المللی وزارت دفاع ارمنستان و شری ویشوشا نیگی، دبیر مشترک همکاری بین­المللی وزارت دفاع هند برگزار شد.
در جریان این رایزنی­ها، طرفین پیشرفت و چشم­انداز توسعه همکاری­های ارمنستان و هند در زمینه دفاعی از جمله در زمینه­های همکاری نظامی-فنی، آموزش نظامی، آموزش تاکتیکی پرسنل، تبادل تجربیات و سایر زمینه­ها را مورد بحث و بررسی قرار دادند. مسائل مربوط به امنیت منطقه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. لوون آیوازیان اصلاحات در حال انجام در نیروهای مسلح جمهوری ارمنستان را ارائه کرد.
در نتیجه رایزنی ­ها، پروتکلی درباره نتایج رایزنی­ ها به امضا رسید که بر اساس آن، طرح همکاری بین وزارتخانه­ های دفاع ارمنستان و هند برای سال های 2025-2024 تصویب شد و ایجاد کارگروه مشترک مشارکت دفاعی دوجانبه پیش ­بینی شد.
در این رایزنی­ ها نیلاکشی ساها سینگها سفیر هند در ارمنستان و ژنرال ناوین نیجوان وابسته نظامی هند در ایروان نیز حضور داشتند.
 
https://ccsi.ir//vdcdxs0x.yt0kx6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه