پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ , 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : 24555
حزب سعادت ترکیه پیشنهاد اردوغان برای ائتلاف را رد کرد
رئیس جمهور ترکیه در دیدار با رهبر حزب سعادت، به وی پیشنهاد ائتلاف داده بود اما این پیشنهاد از سوی کاراملا اوغلو رد شده است.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب سعادت ترکیه اعلام کرد که پیشنهاد رجب طیب اردوغان رئیس جمهور این کشور در دیدار با تمل کارا ملا اوغلو برای پیوستن به ائتلاف جمهور را رد می کند.
رهبر حزب سعادت و رئیس جمهور ترکیه 10 روز پیش با یکدیگر در کاخ ریاست جمهوری دیدار کردند که حاشیه هایی نیز به همراه داشت.
نشریه سوزجو در این خصوص نوشت: اردوغان، کاراملا اوغلو را به ائتلاف جمهور دعوت کرده و گفته بود که ما باید با هم متحد و همراه شویم. اما کاراملا اوغلو پاسخ داده بود که سیستمی را که نتوان بر آن نظارت کرد را نمی توانیم مورد حمایت قرار دهیم. 
دیدار 10 روز پیش دو طرف دو ساعت و 20 دقیقه به طول انجامید و بر اساس اعلام منابع ریاست جمهوری ترکیه در فضایی کاملاً مثبت برگزار شد که در آن وضعیت سیاسی ترکیه و تحولات منطقه ای و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.
کاراملا اوغلو نیز در خصوص این دیدار گفت: مسائل مختلف را مورد بررسی قرار دادیم. در خصوص برخی مسائل همفکریم و درباره برخی مسائل نیز همفکر نیستیم. دیداری دوستانه انجام گرفت.
نحوه تشریفات و چیدمان صندلی ها در دیدار اردوغان و کاراملا اوغلو نیز بازتابهایی داشت که منابع ریاست جمهوری علت دور نشستن کاراملا اوغلو از اردوغان را رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرده بودند.
 
  https://ccsi.ir//vdcammnu.49nym15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه