جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 17 May 2024
تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 4275

"ولادیمیر پوتین" امروز در جلسه دومای دولتی این کشور حاضر شده و گزارش کار کابینه وزرای خود در سال گذشته و همچنین ارزیابی از فعالیت دولت طی ۴ سال دوران نخست وزیری خود را به نمایندگان پارلمان ارائه خواهد داد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" نخست وزیر روسیه امروز در صحن دومای دولتی روسیه سخنرانی کرده و طی آن گزارش مفصلی از فعالیت‌های کابینه وزراء خود را به نمایندگان پارلمان ارائه خواهد داد.

"دمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر نخست وزیری روسیه روز گذشته اعلام کرد که پوتین در نشست ویژه امروز دوما نه تنها گزارش کار دولت خود در سال ۲۰۱۱ ، بلکه ارزیابی کلی از دوره ۴ ساله فعالیت خویش در مقام نخست وزیری و همچنین ویژگی‌های طرح توسعه آتی کشور را به نمایندگان پارلمان سفلی ارائه خواهد داد.

پسکوف افزود: نخست وزیر روسیه برای ارائه گزارش کار کابینه وزراء خود بطور مرسوم یک ساعت زمان در اختیار دارد و سپس به سئوالات نمایندگان پاسخ خواهد داد.

به گفته وی، این گزارش کار شامل ارزیابی از فعالیت دولت در سال گذشته و همچنین اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در زمینه توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور خواهد بود.

پسکوف افزود: انتظار می‌رود که نخست وزیر به ۳ سئوال اساسی از طرف ۳ فراکسیون اصلی حاضر در دوما نیز پاسخ دهد که هنوز مشخص نیست این سئوالات در چه زمینه خواهد بود.

در زمان ارائه گزارش کار دولت از سوی نخست وزیر، همه وزرای کابینه باید حضور داشته باشند، مگر اینکه دلیل قابل توجهی برای این غیبت داشته باشند.

لازم به یادآوری است که ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه که در تاریخ ۴ ماه مارس برگزار شد، با کسب ۶۳.۶۰ درصد کل آراء به پیروزی رسید و دقیقا ۴۵ میلیون و ۶۰۲ هزار نفر از مردم روسیه به وی رای دادند.

مراسم تحلییف پوتین قرار است در تاریخ ۷ ماه مه برگزار شود. از هم اکنون مشخص شده است که روسای جمهوری کشورهای بلاروس، قزاقستان و اوکراین در این مراسم حضور دارند. علاوه بر این "سیلویو برلوسکونی" نخست وزیر ایتالیا و "گرهارد شرودر" صدر اعظم سابق آلمان که از دوستان نزدیک ولادیمیر پوتین محسوب می‌شوند، هم در این مراسم شرکت خواهند داشت.

https://ccsi.ir//vdcj.aexfuqe8isfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه