جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 17 May 2024
تاریخ انتشار :جمعه ۲۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : 2637

معاون بين‌الملل وزير كشور با تشريح برخي از اقداماتي كه طي هفته‌هاي آينده از سوي استانداران و مسوولان مربوط به وزارت كشور انجام خواهد شد، از سفر وزير كشورمان به ارمنستان خبر داد.
مهدي محمدي فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبر گزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با بيان اين مطلب، اظهار كرد: مصطفي محمدنجار در جهت همكاري‌هاي امنيتي، تجاري و اقتصادي آذرماه به ارمنستان سفر خواهد كرد.
وي هم‌چنين با بيان اين‌كه «معاون امنيتي وزير كشور نيز اواخر ماه جاري به كشور تركيه سفر مي‌كند» اظهار كرد: علي عبداللهي براي شركت كميته مشترك همكاري‌هاي امنيتي ايران و تركيه به همراه هياتي عازم اين كشور خواهد شد.
محمدي‌فرد در ادامه از سفر استاندار گيلان به آستاراخان روسيه خبر داد و گفت: با توجه به اين‌كه از سال‌هاي قبل بين گيلان و آستاراخان روسيه همكاري‌هاي اقتصادي و ترانزيتي وجود داشته است، استاندار گيلان به همراه هياتي به اين شهر سفر مي‌كند و در آن جا خانه‌اي با پيگيري فعاليت‌هاي تجاري و بازرگاني ايجاد خواهد شد.
وي هم‌چنين گفت: استاندار خراسان شمالي نيز براي افتتاح نمايشگاه تجاري و بازرگاني هفته آينده به خراسان شمالي سفر خواهد داشت.
محمدي‌فرد در ادامه با بيان اين‌كه «رييس سازمان ثبت نيز طي هفته آينده به كشورهاي فرانسه و بلژيك سفر مي‌كند» اظهار كرد: از آن‌جا كه قرار است كارت‌هاي ملي به شكل هوشمند صادر شود رييس سازمان ثبت از روند صدور اين كارت‌ها در اين كشورها بازديد خواهد داشت.

https://ccsi.ir//vdcj.te8fuqemasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه