جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : 4459
برگزاری مراسم جشن میلاد حضرت زهرا (س) در گرجستان

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) جشن باشکوهی عصر یکشنبه ۲۴/۲/۹۱ با حضور جمع کثیری از مسلمانان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) با مشارکت مراکز فرهنگی و دینی در گرجستان برگزار شد.
در این مراسم که با استقبال گسترده شیعیان همراه بود پس از قرائت قرآن کریم حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد نماینده ولی فقیه در منطقه قفقاز و مجید صابر سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان حضور داشته و ضمن تبریک ولادت دخت گرامی پیامبر اکرم (ص) با استناد به آیات و روایات اسلامی در خصوص خصائص و ابعاد مختلف معنوی زندگی حضرت زهرا (س) به سخنرانی پرداختند.
نماینده ولی فقیه در منطقه قفقاز در این جشن گفت: شخصیت حضرت صدیقه کبری بهترین الگوی زنان عالم است و مسیر زندگانی امامان معصوم ما بر اساس سیره رفتاری و اخلاقی فاطمه(س) بوده و این امر درس بزرگی است برای تمامی زنان و مردانی كه می خواهند به سعادت واقعی برسند.
در این مراسم رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران، مقامات محلی، جمعی از ایرانیان مقیم، روحانیون و مدعوینی از کشورهای ترکیه و آذربایجان حضور داشتند.
شعرخوانی استاد غفاری اردبیلی شاعر اهل بیت(ع) و مولودی خوانی توسط مداحان خاندان عصمت و طهارت در وصف حضرت زهرا (س) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

https://ccsi.ir//vdcd.k0o2yt0ona26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه