کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهبر حزب سعادت ترکیه: ائتلاف جمهور به دنبال بهانه برای ایجاد فتنه است

27 فروردين 1401 ساعت 14:12


رهبر حزب سعادت ترکیه با متهم کردن ائتلاف جمهور(حزب حاکم ترکیه به همراه حزب حرکت ملی) را مسئول طرح موضوعات انحرافی در جامعه دانست و گفت: ائتلاف جمهور می‌خواهد این موضوعات امروز مطرح شود. چون آنها بدنبال بهانه‌ برای ایجاد فتنه هستند.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، تمل کاراملا اوغلو، رهبر حزب سعادت با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی که روز پنجشنبه انجام گرفت، در خصوص سخنان روز چهارشنبه خود در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر اینکه: "این را برای اولین بار می گویم. با قانون جدید انتخابات شرایط تغییر کرده است. ممکن است ائتلاف سومی تشکیل شود" توضیحاتی ارائه داد.
وی گفت: در برنامه دیروز از "احتمال ایجاد ائتلاف در درون ائتلاف ها" خبر دادیم. به نظر می رسد این سخنان ما ناقص یا اشتباه درک شده است.
رهبر حزب سعاد ادامه داد: در سخنان دیروز خود ایده متفاوتی درباره میز 6 گانه مطرح نکردیم. همانطور که حزب دموکرات و حزب خوب در یک " ائتلاف در درون ائتلاف" هستند؛ این می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و منظور من همین است. معتقدم که پیش از ورود به دوران انتخابات، بحث در مورد این گونه موضوعات مربوط به انتخابات صحیح نیست. بعد از چند ماه می توانیم با خیال راحت تر در مورد این موضوعات صحبت کنیم. 
کاراملا اوغلو در ادامه بار دیگر ائتلاف جمهور را مسئول طرح این موضوعات دانست و گفت: به صراحت می گویم که ائتلاف جمهور می خواهد این موضوعات امروز مطرح شود. چون آنها بدنبال بهانه ای برای ایجاد فتنه هستند، ولی ما فریب آنها را نخواهیم خورد. تکرار می کنم  که ما در حال حاضر در دوران انتخابات قرار نداریم. اما آنها به گونه ای که گویا وارد دوران انتخابات شده ایم می خواهند از احزاب نظر بگیرند و به نظر من این صحیح نیست.
 
 


کد مطلب: 24858

آدرس مطلب :
https://www.ccsi.ir/fa/news/24858/رهبر-حزب-سعادت-ترکیه-ائتلاف-جمهور-دنبال-بهانه-ایجاد-فتنه

قفقاز
  https://www.ccsi.ir