پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : 24506
کرملین از گفت‌وگوی تلفنی پوتین با رئیس سیا خبر داد
سخنگوی کرملین با اعلام اینکه در جریان سفر ویلیام برنز به مسکو، ولادیمیر پوتین با وی مذاکراتی تلفنی داشت و طرفین برخی مسائل را بررسی کردند، امکان نشست سه‌جانبه رهبران روسیه، آذربایجان و ارمنستان را بعید ندانست.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، "دیمیتری پسکوف" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه روز (دوشنبه) در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه در زمان سفر "ویلیام برنز" مدیر سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) به مسکو، مذاکرات تلفنی با وی انجام داده است.
به گفته وی، مسائل مربوط به روابط دوجانبه، بحران کنونی در فعالیت دیپلماتیک بین دو کشور، موضوع امنیت سایبری بررسی شده و طرفین در خصوص برخی مناقشات منطقه‌ای نیز تبادل نظر کردند.
ویلیام برنز در رأس یک هیئت بلندپایه از مقامات آمریکایی در تاریخ دوم و سوم ماه نوامبر (12-11 آبان ماه) در مسکو حضور داشت. مدیر سازمان سیای آمریکا در جریان این سفر دو روزه با "نیکولای پاتروشییف" دبیر شورای امنیت روسیه و "سرگئی ناریشکین" مدیر سرویس اطلاعات خارجی این کشور دیدار و در خصوص مسائل مهم در روابط دوجانبه، همکاری‌های بین المللی، از جمله در زمینه مبارزه با تروریسم گفتگو کرد.
  https://ccsi.ir//vdcg3n9x.ak9tz4prra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عضويت در خبرنامه