کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز رزمایش نیروهای مسلح در شمال غرب کشور از فردا

8 مهر 1400 ساعت 19:09


فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز برگزاری رزمایش «فاتحان خیبر» با حضور تعدادی از یگان‌های این نیرو از فردا در منطقه شمال غرب خبر داد. سرتیپ کیومرث حیدری گفت: برگزاری رزمایش‌های نیروهای مسلح در منطقه شمال غرب و نقاط مختلف کشور برابر یک برنامه ریزی دقیق و بر اساس برنامه تقویمی اجرای رزمایش‌های یگان‌ها و با هدف آزمایش سلاح‌ها، تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزمی نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، خاطرنشان کرد: رزمایش «فاتحان خیبر» با حضور یگان‌های زرهی، توپخانه، پهپاد، ‌جنگال و با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز فردا در منطقه شمال غرب آغاز می‌شود.
وی افزود: این رزمایش با حضور بخشی از تجهیزات و توانمندی های رزمی یگان ها و با هدف ارتقای آمادگی رزمی در این منطقه برگزار می شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برگزاری رزمایش‌های نیروهای مسلح در منطقه شمال غرب و نقاط مختلف کشور برابر یک برنامه ریزی دقیق و بر اساس برنامه تقویمی اجرای رزمایش‌های یگان‌ها و با هدف آزمایش سلاح‌ها، تجهیزات و ارزیابی آمادگی رزمی نیروهای مسلح در هر صحنه از جغرافیا و مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: پايگاه خبري تحليلي انتخاب


کد مطلب: 24409

آدرس مطلب :
https://www.ccsi.ir/fa/news/24409/آغاز-رزمایش-نیروهای-مسلح-شمال-غرب-کشور-فردا

قفقاز
  https://www.ccsi.ir