کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر بهداشت جمهوری آذربایجان: جمهوری آذربایجان شرایط را برای فعالیت پزشکان ایرانی در این کشور فراهم می کند

16 اسفند 1396 ساعت 16:27


به گزارش ایرنامعاون وزیر بهداشت جمهوری آذربایجان بر ضرورت گسترش همکاری با جمهوری اسلامی ایران در حوزه های بهداشتی و درمانی تاکید کرد و گفت : شرایط را برای فعالیت متخصصان رشته های پزشکی ایران فراهم می کنیم .
 
السور آقایف روز چهارشنبه در پایان دیدار با هیات بهداشتی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی ایرج حریرچی قایم مقام وزیر و معاون وزیربهداشت،درمان و آموزش پزشکی، در باکو به خبرنگار ایرنا ،گفت: گسترش همکاری با جمهوری اسلامی ایران در حوزه بهداشتی و درمانی در کانون توجه مهربان علی اوا معاون اول رییس جمهوری آذربایجان است .
السور آقایف ، افزود : بنیاد خیریه حیدر علی اف نیز به توسعه روابط پزشکی و درمانی با جمهوری اسلامی ایران توجه خاص دارد و بنا بر این باید این همکاری را هر چه بیشتر گسترش دهیم .
وی دیدار و مذاکرات انجام گرفته با قائم مقام و معاون وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی کشورمان را ثمربخش عنوان کرد و افزود: همکاری های جمهوری آذربایجان و ایران در حوزه بهداشتی شامل داروسازی ، مبادله پرسنل و آموزش پزشکی است .
آقایف فعالیت متخصصان پزشکی جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان را ازجمله موضوعات مورد مذاکره با هیات ایرانی عنوان کرد و گفت:در این ارتباط گام های لازم برداشته می شود .
وی همچنین با اشاره به اینکه دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور هفته آینده در ایران برگزار می شود ، افزود: نمایندگان وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان نیز در این اجلاس حضور خواهند داشت .
دوزادهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان 21 و 22 اسفند ماه جاری در تهران برگزار می شود .
 
 
 


کد مطلب: 18737

آدرس مطلب :
https://www.ccsi.ir/fa/news/18737/معاون-وزیر-بهداشت-جمهوری-آذربایجان-شرایط-فعالیت-پزشکان-ایرانی-این-کشور-فراهم-می-کند

قفقاز
  https://www.ccsi.ir