کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکذیب سفیر رژیم صهیونیستی در ارمنستان در مورد اخبار مربوط به آزمایش بهپادهای فروخته شده این رژیم به جمهوری آذربایجان علیه نیروهای ارمنی

31 مرداد 1396 ساعت 14:55


به گزارش «ویرچوال‌آذ» در تاریخ 26مردادماه 96، الیاهو یروشالمی، سفیر فوق‌العاده، تام‌الاختیار و غیرمقیم رژیم صهیونیستی در ارمنستان، مستقر در بیت‌المقدس، در گفتگو با سایت ارمنستانی « tert.am » درباره خبر آزمایش شبیه‌سازی شده پهبادهای انتحاری اسرائیلی فروخته شده به جمهوری آذربایجان توسط وزارت دفاع رژیم صهیونیستی گفت: «این خبر در روزنامه ها منتشر شده بود و تکذیب شد. به احتمال زیاد چنین چیزی نبوده است. اما، به هر صورت، در حال بررسی است.»
الیاهو یروشالمی افزود: «باید از خود کسانی که این مطلب را منتشر کردند، بپرسید که چرا این کار را کرده اند. بعضا برای اینکه مناسبات اسراییل و ارمنستان را بر هم بزنند، این مطالب را منتشر می کنند. نمی توان تمامی مطالبی را که در روزنامه نوشته می شوند، باور کرد.»
ویرچوال‌آذ افزود: سفارت اسراییل در باکو نیز موضع مشابهی اعلام کرده است و وزارت دفاع اسراییل در حال بررسی مطالب منتشر شده در روزنامه هاست.
سفارت اسراییل در باکو تاکید کرده است که مناسبات اسراییل با جمهوری آذربایجان استراتژیک است و وابسته به مناسبت اسراییل با هیچ کشور دیگری نیست.
 
 
 


کد مطلب: 17230

آدرس مطلب :
https://www.ccsi.ir/fa/news/17230/تکذیب-سفیر-رژیم-صهیونیستی-ارمنستان-مورد-اخبار-مربوط-آزمایش-بهپادهای-فروخته-شده-این-جمهوری-آذربایجان-علیه-نیروهای-ارمنی

قفقاز
  https://www.ccsi.ir